Only now I know of time

For too long I have

Drifted, never turning back

Now I am standing,the tide

Drawing me

I never felt so weak,

'Cos you mean everything to me.

Only now I feel your love

Golden,burning

Covering just like a glove

I feel the warmth of your gaze

Over me

Never felt such tranquility inside of me

And like a distance dream I see

The blossom vanishing

Just as each bud finally is blossoming

And I watch each petal dance

It's way over to me

They fall  They fall  They fall

All around me

I am  here with you

You are here with me

Your smile and your loving face

Is everything I see

And, in this town

The memories you left behind

Swirl round and around

And forever I'm searching for the light

On a cloud away from time

Where our memories can shine

Wait for me and we can live them all.Again

Only now do I see you

In the way that other people do

I see you clearer than before

And love you more

I never knew that I would feel this way

現在我才明白

長久以來我不停地漂泊

從不回頭

我站著

潮水卻將我不停地往下拉

我從沒覺得如此脆弱

因為你對我來說就是一切

只有你能讓我感覺到你豐富的愛

燃燒地

像手套般地保護著

我感覺到你那溫暖的目光

包圍著我

我的內心從沒覺得如此平靜

就像看著一個遙遠的夢

那消逝的花兒

正如每顆蓓蕾終於開花

然後我看著片片花瓣跳著舞

接著從我身邊墜落

不停的掉落不停的掉落不停的掉落

全圍繞著我

我在你身邊

你在我旁邊

你的微笑和你那令人疼愛的臉

是我看到的一切

在這個地方

有著你留下的所有回憶

不停地糾纏著

我永遠都在尋找著光

烏雲離開時

我們的回憶就能夠閃耀

等我,然後回憶伴隨著我們一起活著再次

現在我看著你

用其他人的方式

比以前把你看的更清楚了

也更愛你了

我從不知道我會有這樣的感覺

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yei 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()