Please do not stand at my grave and weep

I am not there, I do not sleep

I am the sunlight on the ripened grain

I am the gentle autumn rain

I am a thousand winds

I am a thousand winds that blow

I am the diamond glint on snow

I am a thousand winds that blow

 

Please do not stand at my grave and cry

I am not there, I did not die

I am the swift rush of birds in flight

Soft stars that shine at night

 

I am a thousand winds

I am a thousand winds that blow

I am the diamond glint on snow

I am a thousand winds that blow

 

Please do not stand at my grave and weep

I am not there, I do not sleep

I am the sunlight on the ripened grain

I am the gentle autumn rain

 

I am a thousand winds

I am a thousand winds that blow

I am the diamond glint on snow

I am a thousand winds that blow

I am the diamond glint on snow

I am a thousand winds that blow

 

 

別站在我的墓前流淚

我不在那兒,我沒有長眠

我化作陽光 照耀在成熟的穀物上

我化作溫和的秋雨

我化作千風

我化作千風吹拂著

我化成白雪上鑽石般的璀璨閃光

千風吹拂著

 

別站在我的墳前哭泣

我不在那兒,我並未死去

我化成振翅急飛的鳥兒

夜空中閃耀的柔星

 

我化作千風

我化作千風吹拂著

我化成白雪上鑽石般的璀璨閃光

千風吹拂著

 

別站在我的墓前流淚

我不在那兒,我沒有長眠

我化作陽光 照耀在成熟的穀物上

我化作溫和的秋雨

 

我化作千風

我化作千風吹拂著

我化成白雪上鑽石般的璀璨閃光

千風吹拂著

我化成白雪上鑽石般的璀璨閃光

千風吹拂著

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yei 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()