Today I took a walk up the street

And picked a flower and climbed the hill   Above the lake

And secret thoughts were said aloud

We watched the faces in the clouds

Until the clouds had blown away

And were we ever somewhere else

You know, it's hard to say

 

And I never saw blue like that before

Across the sky

Around the world

You've given me all you have and more

And no one else has ever shown me how

 

To see the world the way I see it now

Oh, I, I never saw blue like that

 

I can't believe a month ago

I was alone, I didn't know you

I hadn't seen or heard you're name

And even now, I'm so amazed

It's like a dream, It's like a rainbow, it's like the rain

 

And somethings are the way they are

And words just can't explain

And it feels like now, And it feels always,

And it feels like coming home

 

 

今日我們在街上散步

折一枝雛菊

 翻越湖上的山丘

隱藏在心底的秘密被大聲說出

我們望著雲朵上童真的臉龐

直到雲被風吹散

我們曾屬於另一個地方嗎

你知道這很難回答

 

我從未見過那樣湛藍的天空

穿越雲層

世界觸手可及

你給了我你所擁有的一切

甚至更多~~再也沒有另一個人向我展示過如何尋回那片藍天

現在,用我現在的方式觀察世界

不,我從未見過那樣純淨的藍色

 

不敢相信一個月前

被孤單吞噬,我不認識你

也許我們從未相逢

從未知道你的姓名即使此刻,我依然驚異於那天與你的相逢     

像夢  像虹的霓裳   像雨的悄然無聲

 

萬物都有它們獨特的方式

有些事情無法說出原因

就好像現在

一切的美好都歸於返家時的單純和永恆

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yei 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()